you Σουπιές με σπανάκι | Minore 365

0
Καιρός για θαλασσινά και σπανάκι που είναι της εποχής του.
Εύκολο και γρήγορο!
Υλικά
500 γρ σπανάκι φρέσκο
500 γρ σουπιές φρέσκες
2 μέτρια κρεμμύδια κομμένα σε ροδέλες
άνηθο με το μάτι (εγώ δεν έχω κλασικά!)
1 κουταλιά της σούπας πελτέ (απ'αυτό έχουμε μπόλικο)
ένα ποτηράκι λευκό κρασί
αλάτι/μαύρο πιπέρι
ελαιόλαδο.

Καθαρίζω,πλένω και κόβω τις σουπιές σε κομμάτια.Τις αφήνω στο σουρωτήρι για να φύγουν τα περιττά νερά.
Σε μια βαθιά κατσαρόλα τσιγαρίζω τα κρεμμύδια για 2-3 λεπτά.Προσθέτω τις σουπιές και ανακατεύω καλά για να φύγουν τα νερά.Ρίχνω το κρασί,τον πελτέ,πιπέρι και λίγο αλάτι.Σκεπάζω και αφήνω να σιγοβράσει μέχρι να μαλακώσουν οι σουπιές.Αν χρειαστεί προσθέτω νερό.Σε μια άλλη κατσαρόλα ζεματίζω για λίγα λεπτά το σπανάκι.Τα βάζω κ αυτά στο σουρωτήρι για να φύγουν τα περιττά νερά.
Όταν μαλακώσουν οι σουπιές προσθέτω το σπανάκι και τον άνηθο και αφήνω να βράσουν με σκεπασμένο το καπάκι μέχρι να μαλακώσει το σπανάκι.

Μη μου πειτε οτι δεν είναι εύκολο!Εγώ προσθέτω στο πιάτο μου λίγο φρέσκο πιπέρι.
Λευκό κράσι αυτή τη φορά με το φαγητό Greco del Tufo.

πηγη: http://kailoiponkaisynepwskaigiauto.blogspot.com/2010/02/blog-post.html

Δημοσίευση σχολίου