you Το ποσο Σ'αγαπω Iakov jack Aggelos Mixopoulos | Minore 365

0
to poso s'agapo Στίχοι:Aggelos Mixopoulos
Μουσική:Iakov jack

Στίχοι:

Φώς και ψυχή μου
Ανάσα και ζωή μου
Σε θέλω κοντα μου
Μεγάλε ερωτά μου

Θέλω ψυχή μου να σε
έχω στην αγγαλιά μου
Και να μου λές πως
πεθαίνεις απο τα φιλιά μου

Θα σε αγαπώ για μια ζωή
Και δεν θα φύγω ουτε στιγμή έρωτά μου
Θέλω κοντα μου να σε εχω
Και να μου λές μακρυά σου δεν αντέχω

Εγω και εσυ, εσυ και εγω
Και να μου λες το ποσο σ'αγαπώ
Εγω και εσυ, εσυ και εγω
Και να μου λες το ποσο σ'αγαπώ

Φώς και ψυχή μου
Ανάσα και ζωή μου
Σε θέλω κοντα μου
Μεγάλε ερωτά μου

Σε παρακαλώ παρε με απο εδω
Και πάμε καπου οι δυο μας
Απ'τη γη 'ως το θεο

Εγω και εσυ, εσυ και εγω
Και να μου λες το ποσο σ'αγαπώ
Εγω και εσυ, εσυ και εγω
Και να μου λες το ποσο σ'αγαπώ.

Δημοσίευση σχολίου