you Οικονομόπουλος: "Αφήστε τον Σφακιανάκη, Θα τον κρίνει ο κόσμος και ο Θεός" | Minore 365

0
O Nίκος Οικονομόπουλος που πρόσφατα είχε πρεμιέρα, βρέθηκε απόψε στην τηλεοπτική παρέα των Καρντάσιανς. Και μίλησε πραγματικά για όλα.

Για την αλλαγή στην εμφάνισή του: «Σας αρέσει; Εγώ πάντως με βλέπω κάθε μέρα, με έχω βαρεθεί. Από τα 13 μου χρόνια έβαφα τα μαλλιά μου, μου άρεσε το ξανθό και ζωηρός πολύ ήμουν, έχω κάνει πολλές τρέλες».

Για το αν ήταν καλός μαθητής στο σχολείο: «Καθόλου καλός μαθητής, δε μου άρεσε, εκτός από την Κοινωνική Πολιτική Αγωγή, πάντα μου άρεσε να μαθαίνω ό,τι είχε σχέση με την κονωνία».

Για τη σχέση του με τη Βίκυ Κάβουρα: «Ποτέ δε μου άρεσε να προβάλλω την προσωπική μου ζωή. Απλά αυτή τη φορά αισθάνθηκα ότι μπορώ να βγω έξω με έναν άνθρωπο και έτυχε να με φωτογραφήσουν. Στις προηγούμενες σχέσεις μου δεν έβγαινα. Αν και είμαι 30 χρονών δεν μου αρέσει η πολύ διασκέδαση, την έχω ζήσει, μου αρέσει πια το σπίτι».

Για τα παιδικά του χρόνια: «Έχω ζήσει δύσκολα παιδικά χρόνια, αλλά δεν είμαι ο μοναδικός. Η ζωή με έκανε ώριμο και συγκροτημένο από μικρό. Ξέρω τι θέλω».

Για τις δηλώσεις του Νότη Σφακιανάκη: «Δεν έχω κρίνει ποτέ κανέναν συνάδελφό μου και δεν θα το κάνω ούτε τώρα. Είναι άσχημο, εδώ και πολύ καιρό το βλέπω συνεχώς στην τηλεόραση, όλοι παίρνουν θέση. Αφήστε τον. Θα τον κρίνει ο κόσμος και ο Θεός, εγώ δε θέλω να πάρω μέρος. Όλοι μπορούν να λένε την άποψή τους, αρκεί αυτή να μην ξεφεύγει από τα όρια της πραγματικότητας. Γιατί όταν είσαι μέσα στα πράγματα, επηρεάζεις πολύ τον κόσμο».

Για την τηλεόραση: «Είμαι της άποψης πως πρέπει να εμφανίζεσαι όταν έχεις κάτι να πεις ή αν σου αρέσει. Εμένα π.χ. η τηλεόραση μου προκαλεί μεγάλο άγχος, ειδικά τα πρώτα δέκα λεπτά, αν και η ζωή μου ξεκίνησε μέσα από αυτή, από το talent show που συμμετείχα το 2006».

Για την τύχη: «Δεν πιστεύω στη τύχη, πιστεύω στην πίστη. Όταν θες κάτι πολύ θα σου συμβεί. Το τζόκερ π.χ. δεν είναι τύχη, αυτός που κέρδισε έβαλε το χέρι του και κατόπιν βγήκαν οι συγκεκριμένοι αριθμοί».

Για τα πολιτικά τραγούδια: «Σήμερα πουλάει το τίποτα, το σκουπίδι, σε όλα τα πράγματα. Έχω πει πολιτικό τραγούδι, αλλά δεν το ξέρει κανείς, ούτε το έπαιξαν τα ραδιόφωνα.

Για τους νέους: «Πιστεύω πως αυτή η γενιά θα φτιάξει την Ελλάδα και θα την κάνει πολύ καλύτερη».

Παράλληλα μάθαμε πως παλαιότερα δεν ήταν πιστός στις σχέσεις του. Το κέρατο είναι αιτία χωρισμού, βαριέται σε μια σχέση όταν δεν έχει με τη σύντροφό του να πουν και να κάνουν τίποτα. Δεν του αρέσουν οι γυναίκες που ντύνονται πολύ προκλητικά. Έχει γούρι από τότε που ξεκίνησε να βγάζει δίσκο και να αρχίζει νυχτερινές εμφανίσεις, ανήμερα της ονομαστικής του γιορτής. Τέλος τραγούδησε την «Πιο καλή η μοναξιά» και το «Ένα ποτήρι θάνατο θα πιω (θάλασσες)».


Πηγή: news-piper.blogspot.com

Δημοσίευση σχολίου