you Καραγιάννη: ζει εδώ και 16 χρόνια με την Ντόρα Ντούμα | Minore 365

0


Για την καθημερινότητα της, αλλά και για τη φήμη ότι οι άνδρες έπεφταν στα πόδια της, μιλά σε συνέντευξή της η Μάρθα Καραγιάννη...

Ωστόσο,η αγαπημένη ηθοποιός στη συνέντευξή της στο cosmo.gr αποκαλύπτει μεταξύ άλλων, ότι τα τελευταία 16 χρόνια ζει με μία γυναίκα. Συγκεκριμένα, με τη στενή της φίλη κι επίσης ηθοποιό, Ντόρα Ντούμα.
«Είμαστε θεατρίνες και οι δύο. Και με τους θεατρίνους μπορώ και μιλάω. Μιλάμε την ίδια γλώσσα. Την ξέρω από το 1968, ήμασταν φίλες. Μετά από δύο γάμους η Ντόρα και τον θάνατο της μητέρας μου, της είπα να έρθει να μείνουμε μαζί;».
Πάντως, δηλώνει ότι δεν έχει παράπονα από το ανδρικό φύλο, παρόλο που δεν έτυχε να ξαναπαντρευτεί. Η Καραγιάννη, όμως, διαψεύδει ότι οι άνδρες έπεφταν στα πόδια της, λέγοντας ότι πρόκειται για... μύθο.
«Είναι ένας μύθος αυτό. Στη ζωή μου και με έδιωξαν και έδιωξα. Θέλω να πω, ότι δεν είναι κάτι που το μετράς. Είναι αρχαίες ιστορίες αυτές. Ο άντρας είναι ένα μεγάλο παιδί. Με τα καλά του και με τα κακά του. Δεν έχω παράπονο από τους άντρες της ζωής μου. Οι περισσότεροι είναι φίλοι μου. Ήταν καλοί άνθρωποι. Δεν θα μπορούσα να κάνω παρέα μετά μαζί τους αφού χωρίσαμε, αν δεν ήταν».

http://axioperierga.blogspot.gr/


Δημοσίευση σχολίου