you Mαρία Μπακοδήμου: Δεν λέω την ηλικία μου | Minore 365

0
Η Μαρία Μπακοδήμου μίλησε στο JOY και τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου για το botox που έχει κάνει και για το πώς αντιμετώπισε την απώλεια του πατέρα της. Η δημοφιλής παρουσιάστρια αποκαλύπτει ότι έχει πολύ καλό rebound, δηλαδή μετά από ένα χωρισμό έρχεται στα ίσια της σχετικά γρήγορα: «Έχει τύχει σε σχέση που έχω κάνει ένα χρόνο να φλερτάρω, γιατί μου είχε πάρει όλο το οξυγόνο, δεν είχα καμία διάθεση να συναναστραφώ με κάποιον». Η Μαρία Μπακοδήμου μιλάει για τα προβλήματά της με τις φίλες της αλλά για να ‘αδειάζει’ και όχι για να αναλύσει, αφού όπως λέει κανείς δεν μπορεί να μπει στη θέση του άλλου και να δώσει τις σωστές συμβουλές.Η όμορφη παρουσιάστρια παραδέχεται ότι έχει πάει σε ψυχολόγο και την είχε βοηθήσει: «Όταν είχα χάσει τον μπαμπά μου είχα νιώσει ότι είχα χάσει τη γη κάτω από τα πόδια μου», αφού ήταν κάτι που την είχε κλονίσει και είχε πέσει ψυχολογικά. Αυτό που συνειδητοποίησε και αντιμετώπισε τελικά την απώλεια, ήταν πως ήταν κάτι που δεν θα μπορούσε να αποφύγει έτσι κι αλλιώς.Όπως έχει πει και στο παρελθόν η Μαρία έχει κάνει 3 φορές Botox: «Με ρώτησαν αν έχω κάνει botox και απάντησα ‘ναι’, δεν βγήκα και το είπα, απλά με ρώτησαν». Το botox για κάποιες είναι ταμπού ενώ για κάποιες όχι, όπως λέει η παρουσιάστρια πολλές φορές την έχουν πάρει τηλέφωνο στην εκπομπή για να καλύψουν το Botox που θα κάνει κάποια διάσημη. Παρόλα αυτά δεν απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις των δημοσιογράφων, όπως για παράδειγμα δεν αποκαλύπτει την ηλικία της: «Είναι πολλά στα οποία δεν θέλω να απαντάω, αισθάνομαι ότι υπάρχουν πράγματα που είναι για μένα και για τη ζωή μου και για τις σχέσεις μου».Τι την αγχώνει στον χρόνο που περνάει; «Κάποια στιγμή μπορεί να πας να σηκωθείς από την καρέκλα» και να δυσκολευτείς. Όπως λέει «έχω αρχίσει να κάνω γυμναστική, που όταν ήμουν μικρή δεν έκανα ή έκανα λιγότερο. Τώρα κάνω γιατί θέλω να είμαι fit, όπως η μαμά μου που περπατάει, σκαρφαλώνει στα πατάρια, και την έχω για παράδειγμα».

Δημοσίευση σχολίου