you Ηλίας Κασιδιάρης: Δεν προλαβαίνω να βάλω πλυντήριο ή να μαγειρέψω! | Minore 365

0
Ο Ηλίας Κασιδιάρης μιλά για τα δημοσιεύματα που τον ήθελαν να διατηρεί σχέση με την Βούλα Παπαχρήστου, ενώ αναφέρεται πρώτη φορά σε πιο προσωπικά του ζητήματα, μιλώντας στην εκπομπή «Μεσημεριανή Μελέτη».

Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι δεν γνωρίζει ότι δημοσιεύματα που τον ήθελαν να διατηρεί σχέση με την Βούλα Παπαχρήστου. «Δεν το γνωρίζω αυτό και τα προσωπικά τα δικά μου δεν ενδιαφέρουν κανέναν. Εγώ είμαι εκπρόσωπος τύπου ενός κόμματος και εκφράζω τις πολιτικές θέσεις του κόμματός μου».
Όσον αφορά το γεγονός ότι μένει με τους γονείς του, ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής αναφέρει «Είναι δική μου επιλογή να μένω με την οικογένειά μου. Είναι τόσο φορτωμένο το πρόγραμμά μου, που δεν μπορώ να εξυπηρετώ τις προσωπικές μου ανάγκες. Δεν προλαβαίνω να βάλω πλυντήριο ή να μαγειρέψω για εμένα».
Σχετικά, δε, με το αν έχει συναντηθεί στη Βουλή με την Λιάνα Κανέλλη, απαντά «Νομίζω πως όχι. Δεν γνωρίζω αν το επέλεξε κάποιος ή αν ήταν θέμα τύχης. Ο κόσμος έχει πιο σοβαρά προβλήματα από αυτό» . Όσο για το γεγονός ότι έχει εκφραστεί αρνητικά για τον Λάκη Λαζόπουλου, εκείνος λέει «Είχα πει κάποτε για τον κύριο Λαζόπουλο ότι αν ήταν ειλικρινής θα έδινε λίγα χρήματα από τον παχυλό του μισθό για τους αναξιοπαθούντες αλλοδαπούς… από ότι γνωρίζω, δεν το έχει κάνει…»
πηγη entertv-gr

Δημοσίευση σχολίου