you Μάρθα Καραγιάννη: Μεγάλωσα στο Κερατσίνι | Minore 365

0
Η ηθοποιός Μάρθα Καραγιάννη θυμάται και περιγράφει στην espresso: «Μεγάλωσα στο Κερατσίνι σε στενά δρομάκια και σε αλάνα στο πίσω μέρος του νεκροταφείου της Αναστάσεως. Στα δεκαέξι μου μετακομίσαμε στην Αθήνα και συγκεκριμένα στην Κυψέλη, γιατί έπρεπε να παίξω στην πρώτη μου ταινία «Η άγνωστος». Στην Κυψέλη τελείωσα και το σχολείο μου», λέει ενώ περιγράφει μια έντονη ανάμνηση της. «Η ταλαιπωρία μου στα λεωφορεία! Κουραζόμουν πολύ, γιατί από την ηλικία των οκτώ χρόνων έπρεπε να πηγαίνω στη σχολή χορού που ήταν στο κέντρο της Αθήνας αλλάζοντας τρεις συγκοινωνίες. Έτρωγα όλη μου τη μέρα μέσα σ' αυτά... Ήταν ο εφιάλτης μου!». Όσο για το αν στέκεται στο παρελθόν; «Όχι, είναι απλώς μια καλή ανάμνηση. Έτσι κι αλλιώς, το παρελθόν, καλό ή κακό, το κουβαλάς μέσα σου. Από εκεί και πέρα, η ζωή προχωράει. Είμαι παιδί του Κώστα Βουτσά. Έχουμε την ίδια τακτική, τις ίδιες σκέψεις. Τον Βουτσά τον αγαπώ πολύ, τον γνωρίζω από τα τρυφερά χρόνια μας, κάναμε τρελή παρέα όταν ήμασταν νέοι, γνωρίζω όλες τις πρώτες του αγωνίες, τα καρδιοχτύπια του, τα πάντα. Και εκείνος το ίδιο. Θα είναι πάντα ο Κώστας μου...», καταλήγει.
gossip-tv-gr

Δημοσίευση σχολίου