you ΡΩΤΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ+ΧΑΒΑ | Minore 365

Δημοσίευση σχολίου

  1. Havva, ben Yunanistan'dan senin en büyük hayranıyım, ama babam Türk küçük ve bu yüzden onu bana birkaç Türk ve beni ve bu nedenle size söylediklerini anlayabiliyorum öğretmek için ikna konuştu, beni gerçekten seven ve aynı zamanda çok, feragat kadar tek bir bölüm cevapsız değil ve sana doğrusunu söyleyeyim çalışmak, beni bilmiyor olabilir ama benim için bir kaç kelime en iyisi!

    Kadar sevgi ile
    senin en büyük hayranın
    Demeter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eğer aptal bir fan var? Tanrım merhamet! Havva zarar ve biraz daha iyi ve daha fazla söyleyemem için!



      Havva için nefretin bir sürü
      Vassilis!

      Διαγραφή
    2. Bana Vassili Havva çok iyi bir kız tarafından bir iyilik yapın ve çok görünüyor!

      Διαγραφή
    3. Demeter gitmek Tavuk bok bilmiyor olabilir ama çok, çok Havva nefret

      Διαγραφή
    4. Sonunda çok aptal olduğunu bilmek ve Vassili en iyi değil

      Διαγραφή
    5. Ve sana katılıyorum, Demeter mükemmel aktör Havva olduğunu

      Διαγραφή
    6. Beni anlayan bir kişi için, Valanti teşekkür

      Διαγραφή