you Κενάν Ιμιρζαλίογλου συνέντευξη | Minore 365

0

Ο μελαχρινός Κενάν Ιμιρζαλίογλου,πρωταγωνιστής του σίριαλ του ΑΝΤ1 "Ezel" και ένας από τους πιο ωραίους άντρες της Τουρκίας, μιλά για τις γυναίκες και τον έρωτα και "καίει" καρδιές και εκτός συνόρων.Ο ηθοποιός μίλησε για τη σειρά και τον χαρακτήρα του σε συνέντευξή του στο TV Έθνος.
-Θεωρείσαι ωραίος άντρας. Αυτό το... προνόμιο το είχες από νεαρή ηλικία; Hσουν άτακτος ως νέος;

Δεν υπήρξα άτακτο παιδί. Ποτέ μου. Πριν ξεκινήσω το γυμνάσιο δεν θεωρούμουν ωραίος. Μάλιστα, όταν είχαν πάει σε καινούργιο σχολείο, ανακάλυψα ότι για τους συμμαθητές μου ήμουν ο "επαρχιώτης". Oλα τα παιδιά ήταν πλούσια, μιλούσαν για ακριβά ρούχα και παπούτσια. Eτσι γνώρισα ένα διαφορετικό περιβάλλον μεγαλώνοντας, απέκτησα καινούργιες εμπειρίες... και όμορφα κορίτσια!


-Eχεις τίποτα κοινό με τον Εζέλ, τον χαρακτήρα που υποδύεσαι;

Oχι. Με τον Εζέλ δεν έχουμε κοινά στοιχεία. Oμως, μοιάζω πολύ με τον Ομέρ. Μου αρέσει να νιώθω ότι είμαι "καθαρός" μέσα μου και να είμαι αντικειμενικός.

Δημοσίευση σχολίου