you δημητρης γιωτης το φεγγαρι του κοσμου | Minore 365

3
δημητρης γιωτης το φεγγαρι του κοσμου
ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΝΕΟ CD AΠΟ ΤΗ VIRUS MUSIC
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ/tracks:
1. Το φεγγάρι του κόσμου
2. Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω
3. Κι έτσι τελειώσαμε
4. Αυτή τη φορά
5. Μες στα μάτια
6. Βαλίτσες
7. Απόψε δε θα κοιμηθώ
8. Ονειρεύομαι
9. Χτυπάνε τα τηλέφωνα
10. Θα κλαις
11. Να τρελαθώ καλύτερα
12. Τώρα έχει άλλον
13. Δεν είσαι εδώ
14. Το φεγγάρι του κόσμου (Greek Version)

το φεγγάρι του κόσμου στιχοι


Στίχοι: Γιάννης Μπλάθρας
Μουσική: Τάσος Μπλάθρας
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Γιώτης

Είσαι απόψε το φεγγάρι του κόσμου
Βγάλε με από τα σκοτάδια
Γίνε συ ο Θεός μου
Ταξίδεψε στ' ουρανού τ' αστέρια
Και φτερά να πετάξω
Θα 'ναι τα δυο μου χέρια
τα δυο μου χέρια

Εσύ μου έδωσες ελπίδα στη ζωή μου
πάνω στα δύσκολα μου έδωσε πνοή
και όταν άναψες τη φλόγα στη ψυχή μου
αμέσως γιάτρεψες τη κάθε μου πληγή

Είσαι απόψε το φεγγάρι του κόσμου
Βγάλε με από τα σκοτάδια
Γίνε συ ο Θεός μου

Ταξίδεψε στ' ουρανού τ' αστέρια
Και φτερά να πετάξω
Θα 'ναι τα δυο μου χέρια
τα δυο μου χέρια

Δεν το περίμενα πως θα σε συναντήσω
τη μοναξιά μου πως θα αποχωριστώ
τα πάντα να μου δίνεις δίχως να ζητήσω
και όλο του κόσμου το χρυσάφι να κρατώ

Δημοσίευση σχολίου

  1. το φεγγαρι του κοσμου - δημητρης γιωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οταν ακουω το φεγγαρι του κοσμου δακρυζω κλαιω μου θυμιζει πολλα... νασαι καλα βρε Δημητρη με το τραγουδακι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή