you TSIMTSILI SOFOS | Minore 365

0
Σταματίνα Τσιμτσιλή Θέ­μης Σοφός Tsimtsili Sofos
Κάποιοι καλοθελητές είχαν διαγνώσει ότι είσαι πολύ ανταγωνιστική και φιλόδοξη και γι’ αυτό αναπόφευκτα θα πετύχαινες.Δεν ονειροβατώ, ούτε είμαι μετριόφρων. Είμαι φιλόδοξη αλλά όχι ανταγωνιστική. Την πρώτη χρονιά στο Πολύ μπλα μπλα η Φαίη (σ.σ. Σκορ­δά) με κοίταζε λίγο επιφυλακτικά. Κάποια στιγμή ήρθε και μου είπε «Τελικά είσαι πολύ καλό παιδί!». Δεν είναι τυχαίο ότι κατά τη διάρκεια εκείνης της χρονιάς, αν και πολλοί προσπάθησαν να μας βά­λουν σε ανταγωνισμό ότι δηλαδή αν έχεις κάποια να φοβάσαι που θα σου φάει τη θέση αυτή είναι η Σταματίνα, εμείς κάναμε κολλητή παρέα. Ποτέ δεν έκρυψα ούτε στη Φαίη ούτε στην Αλεξάνδρα Πασχαλίδου όπως και στις άλλες παρουσιάστρι­ες που συνεργάστηκα ότι κάποια στιγμή ήθελα τη δική μου εκπομπή. Δεν ήθελα όμως τη δική τους.

Αντιλαμβάνομαι ότι ο σύντροφός σου Θέ­μης Σοφός αποφεύγει τη δημοσιότητα.
Προσπαθώ να κρατώ χαμηλό προφίλ, να μην προκαλώ και να μην τροφοδοτώ μια τέτοια κου­βέντα γιατί πρέπει να σεβαστώ και τη θέση του. Ο άνθρωπος με τον οποίο είμαι μαζί δεν αρέ­σκεται καθόλου στη δημοσιότητα, όσον αφορά την προσωπική του ζωή. Του είναι πολύ περίεργο και πρωτόγνωρο όλο αυτό. Από την άλλη κατα­νοεί ότι λόγω της δουλειάς μου κάποια πράγμα­τα είναι αναπόφευκτο να συζητηθούν, γιατί δεν μπορεί να υπηρετείς μια ζώνη που ασχολείται με την προσωπική ζωή των υπολοίπων και να αρνεί­σαι να σχολιαστεί και η δική σου προσωπική ζωή. Κάτι τέτοιο θα ήταν υποκρισία.Παρ’ όλα αυτά δεν κρυφτήκατε, ούτε αποφύγατε να κάνετε κοινές εξόδους.Δεν είχαμε κανέναν λόγο να κρυφτούμε, αφού ήταν συνειδητή επιλογή μας.Να συμπεράνω ότι η πρώτη δημόσια εμφάνισή σου με τον Θέμη θα είναι στις 20 Ιουνίου στον γάμο της Φαίης Σκορδά και του Γιώργου Λιάγκα?
Ο Γιώργος έκανε παρέα με τον Θέμη πολύ πριν γνωριστούμε η Φαίη κι εγώ. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε κλείσει και ραντεβού στην ατζέ­ντα μας. Δεν έχουμε μπει στη διαδικασία να το προγραμματίσουμε, αλλά δεν θα μπορούσαμε και να πάμε στον γάμο της Φαίης και του Γιώργου χωριστά.
yupi.gr

Δημοσίευση σχολίου