you ΝΑΤΑΣΑ ΛΥΜΠΕΡΙΔΟΥ | Minore 365

0

Natasa Limperidou
Η γυναίκα που ονειρεύεσαι: Απόλυτα αφοσιωμένη στον γκόμενό της, κάνει τόπλες, φοράει στρινγκ μαγιό, κι όταν σε κοιτάζει, λιώνεις!
ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ, ΝΑΤΑΣΣΑ;
Σπουδάζω στο Τμήμα Πολιτικών Επιστημών στο Πάντειο.
ΘΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;…
Δεν έχω τέτοια μεγαλεπήβολα σχέδια. Κάτσε να αλλάξω τη ζωή μου πρώτα! Πάντως, δεν έχω ασχοληθεί με την πολιτική όσο θα έπρεπε να ασχοληθώ. Σιγά σιγά…
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΣΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΜΑΖΙΚΕΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΜAXIM…
Αλήθεια; Πολύ χαίρομαι!
ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΛΕΜΕ ΠΩΣ ΤΟ ΒΥΖΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΣΟΙ ΠΩΣ ΟΧΙ!
Λυπάμαι για εσάς, αλλά είναι 100% φυσικό!
ΓΙΑ ΠΕΣ, ΤΙ ΟΝΟΜΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΙ ΣΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΦΕΤΟΣ;
Κεφαλονιά αρχικά και μετά ευελπιστώ να πάω με τις φίλες μου Μύκονο. Αλλά έχω ψιλοξενερώσει, να σου πω την αλήθεια. Πάω για ύπνο στις τρεις το βράδυ και το μόνο που κάνω είναι να πηγαίνω για μπάνιο! Κάθε χρόνο όλο και πιο τραγική η κατάσταση...
ΘΑ ΦΟΡΕΣΕΙΣ ΣΤΡΙΝΓΚ ΜΑΓΙΟ;
Χμμ… εκεί στην Κεφαλονιά, σε καμιά απόμερη παραλία, ναι, γιατί όχι;
Δειτε ολες τις PHOTO








ΝΑΤΑΣΑ ΛΥΜΠΕΡΙΔΟΥ

Δημοσίευση σχολίου